17,5 timmars jobb idag!

ja, inte fler timmar än så gör jag idag. reda avverkat 11,5h timme iofs. Trivs redan bra på Netto (nya jobbet). Har plockat om lite i butiken och dolat. Lärt mig ännu mer saker. Kul är det!
Ska ändå bli skönt att komma till nöjes och jobba om 1h. Töla med tjejerna är det jag vill :P haha

Lika lite sovande natten som kommer nu. Slutar vid 03 i natt och börjar 09 till morgonen igen.

Nu har vi nyss smällt Pizza jag och älsklingen, sjukt hungrig efter jobbet, trotts min fina matlåda jag gjorde igår. Förövrigt första gången i hela mitt liv jag gjort matlåda :P haha

u ska jag se ytterligare ett One Tree Hill innan jag ska slänga mig in i duschen och sne iväg och jobba igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0