Årets första dag

Man börjar varje år med att vara slapp och bakis. hur kul kan det egentligen vara? Förstår inte att man år efter år gör samma sak :P Dock är det inte så jäkla farligt för min del iår, vilket känns sjukt skönt. Har hittills blivit väckt av min goa vän Mallan, tog oss as usually en resumé av gårdagen :) Alltid lika skoj!

Nu ligger jag i soffan och myser över att det snöar ute och att det är Varning för Jönssonligan på tv. Är ett big fan av Jönssonligan nämligen..

Idag blir dte nog inte många mer knop ändå. Tänkte jag skulle komma ut och få lite frisk luft iform av en promenad lite senare. Det är väll Ivanhoe sen också, det är ju ingen film man sett förr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0