Body Pump

Efter att ha gått hem från jobbet, eller mer joggat hem för att hinna iväg med min bil, som jag inte hann trots att jag slank in hos mormor och lånade hennes bil, gått till annicka för att åter igen hämta cykeln och en snabbis förbi moster och hömta tack kortet jag glömde på jul (oja, jag är så snabb!) var det riktigt skönt att få slänga sig i soffan och bara känna värken i kroppen :P
Lat som jag blev ringde jag älsklingen och bad han köpa med BK hem, sagt och gjort fick jag mat utan att behöva laga nått, inte illa alls.

Blev änu tröttare och latare efter maten och tänkte att jag skiter i träningen idag. Men 15 min innan den började slängde jag snabbt på mig kläderna och åkte dit, vilket jag inte ångrar nu. Hade turen att vara den sista som fick vara med, hela 21st var vi. Aldrig varit med om att vi varit så många, trångt som bara den, men det gav en faktids mer motivation och det var kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0