Byggare Johanna

Blev ingen promme till Mallan, kom på att ork ens gå hem nu på kvällen. Tvingade med älsklingen ut på en liten promenad bort till Annicka för att hämta cyklarna i stället :P
Sen iväg och spana in nya lyan, schyrre som bara den var den iallafall.. ljus och fin.

När mallans morföräldrar tröttnade på att kämpa ihop henne nya djävulska byrå på ikea fick Johanna rycka in. Oh så nice det blev, förrutom att mallans sista låda blev sneee. haha, det tycker jag var kul! :P
Konsum och söndags candy fick bli, ytterligare roligt att Malin inte fick köpa snus utan leg, men Sandra hade inga problem med det. Haha, lillen då! ;)

Dock blev det inge ut till Ö:a och Prutt.. hon skulle ju med bussen hem till Nörge så :/
Social som jag är somnade jag skönt i Malins soffa en stund, sen slängde jag mig på cykeln och åkte i motvind hem.

Ligger och laddar in ny musik i mobilen nu, känns som det var på tiden faktiskt .. Fast det krånglar rätt gött med mgi, och sånt gillar jag inte!


image320

Nu blir dte sängen, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mallan!

Orka den byrån! :D orka leg! orka sne låda! :D köss dej

2008-01-24 @ 09:46:46
Postat av: Johanna

Mallan: Du är så slööö :P haha jag va bättre än dig, sådäså! :D

2008-01-24 @ 21:37:46
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0