Dagens outfit

haha, satt och tänkte på det här med "Dagens Outfit". Mer eller mindre nästan alla bloggerskor lägger ut bilder på vad de bär för dagen (som ajg förövrigt inte tror på alla, har en förmåga att tro att vissa typ provar ut plagg, fotar och lägger sedan ut vid senare tillfälle, min tanke, inget jag påstår! men fan smart), vilket är roligt eftersom det ger en lite inspiration.
Iallafall satt jag här och tänkte på om jag skulle börja med det. Ni skulle förmodligen skratta ihjäl er.. eftersom min "dagens outfit" mesta dels består av mjukisdressar, träningskläder eller arbetskläder.. funny or what? :P
Neeej, kan knappast tänka mig det. Jag behöver fan inte shoppa nått mer förens till våren/sommaren egentlgen, har ju ändå aldrig tid att använda kläderna.. boooring but true!

image323
Hoppas på att kunna vara så här lättklädd och osnygg i sommar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0