Göteborg - tur och retur

I går kväll när jag tänkte gå in och lägga mig ringde mamma och frågade om jag kunde flja med och köra ned till GBG. Hon och mormor skulle bege sig ned för att hämta brorsan som ville hem omgående. Vad gör man inte för familjen? de kom oh hämta mig och vi rullade nedåt. Kunde inte låta mamma och mormor åka själva när båda var riktigt trötta. Tack för att jag sov 45 min innan vi åkte.
Kom ned till götet och plockade bara upp brorsan och återvände direkt hem igen.

Sjukt tråkigt väder att köra i då det vräkte ned snö på vägen hem så jag fick ligga i 40km på 90 väg. Hela vägen var kritit så strecken kunde man ju glömma att man såg, men vi tog oss hem helskinnade ändå :)

Ingen ovanlighet att min släkt kommer på sånna här tokigheter, men kul är det. Sen är dte inte fel att få ha brorsan i stan några dagar extra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0