Helg

Idag får jag äntligen för en gångs skull känna på hur en normal arbetar känner på fredagarna :P ´Haha nej men typ, är iallafall för en gångs skull ledig idag/kväll. inga fel alls måste jag påstå.

Ska tillbringa kvällen hos älsklingens farmor som vi lovat. Blir säkert lite pizza och Let's Dance. Känner jag dem två rätt sitter vi med kortleken i handen ganska omgående också, och jag ska klå dem båda två..
Pfft, jag kan ju alltid försöka, eftersom det är näst intill omöjligt..

Tränat idag, skulle egentligen ej med på coren men offrade mig, jävlar så jobbigt. Inte mindre jobbigt av att Annicka tar i som satan och jag inte orkar hålla emot typ. Stackar mig, var helt slut efter passet. Spinningen däremot gick fort som satan..

Som tack för träningen ligger jag och smäller i mig naturgodis och inbilar mig sälv att det faktids är nyttigare än vanligt godis.. Yeah right, kanske om det inte vore för chokladen runt om? :P
Men är man en godis gris så är man!

image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0