Ingen rubrik alls

Vaknade 1h innan träningen började, hur trött som helst. Men tog mig iallafall upp ur sängen, fick i mig lite frulle och begav mig sedan till träningen. Body Pump idag, faktids rätt kul, men jobbigt.

Åkte hem och väckte min sjuka älskling, dags att lämna in hans bil till verkstaden, igen. det är ju trotts allt inte ens en månad sen de fixade grejerna och det är redan krångel, bra arbete!
Åkte även och kollade om verkstaden här vid oss var öppen så jag kan lämna in min, tyvärr ej. Måste få dem iordning snarast nu när snön fallit mer än tidigare. Så dumt att vi blir av med dem samtidigt, men vad gör man? ;/

Hem och käka och decka i soffan helt utslagen. Sett massa One Tree Hill avsnitt. Men självklart lyckades jag för ca 2,5h sen somna med datorn i knät. haha, typiskt mig. så nu blir det ett avsnitt till, sen sängen..

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0