Jag har fått nytt jobb :D



Där kommer jag befinna mig i framtiden. har nämligen från och med idag fått fast jobb, dock självklart ingen heltid, men jag är nöjd och glad(det bästa är att jag kan då behålla nöjes!). De som jobbar där verkar kanoners + att jag jobbar med en tjej som jag även är arbetskollega med på nöjes. Känns riktigt bra. Skönt med nånting att göra..

Men ialla fall, telefonen ringde när jag kom utfrån Träningen. det var butikschefen som ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad, och jag var där i söndags med CV:n :P
Hon fråga om jag kunde jobba under helgen, och även komma dit en svägn idag. sagt och gjort, hem och slänga mig i duschen o sova 20 min sne iväg till nya jobbet. Pirrigt som bara dne när jag kom, men det la sig anska snabbt då de direkt visade att jag var en av dem typ :)
är riktigt glad! Äntligen nånting mer än nöjes.. Samtidigt som jag kommer vara ledig typ 3 dagar i veckan fortfarande.

det bästa av allt är att jag och älsklingen kommer ha mer tid för varandra då jag också kommer jobba dagar och inte bara kvällar.

Idag är jag lycklig, så grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis göllunge :P

2008-01-11 @ 11:56:22
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund
Postat av: Johanna

Malin: Tack och bock du :D

2008-01-11 @ 15:29:34
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0