Jobb, fika och jobb

What a day!

På Netto och jobbade mellan 07 - 15.15 Skulle egentligen slutat kl 12.00, men de fråga om jag kunde vara kvar tills 14.00 och sedan 15.00. Snäll som man är stannade jag självklart kvar. Kassa för min del nästan hela dagen, tack för dte sa jag då ingen kroppsdel önskade att plocka upp varor efter gårdagens träning.. Hör och häpna: Johanna ökade vikterna lite till :D Dock förvånad över vad svaga ben jag har :/

Direkt hem o byta om, sne ned till stan o möte Jonna, Johanna och Emma. En fika fick det bli, eller mat för min dle, hungrig som få då jag inte tog med matlåda till jobbet, skulle ju ändå sluta så tidigt :P
Mysigt var dte att sitta och töla en massa med dem  iallafall, har alltid lika mycket att disskutera och berätta.

Nu är jag bara hema en snabbis igen, ska strax iväg till jobb nr 2 för dagen. Är tydligen Nollning istan så studenterna kommer till nöjes då de inte har nått Kårhus kvar.
Ska försöka att inte somna, ändå varit uppe sedan 06.00 och hela dagen tänkt mig en tidig kväll, men så fel jag hade även där.

Nu ska jag pussa på älsklingen som faktiskt är hemma samtidigt som mig. Jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0