Min lediga dag, blev till jobb

Inventeringen igår gick riktigt bra. Vi blev klara fortare än tänkt, men självklart kom det massa andra saker fram som vi skulle göra. Var inte lika mycket och jobbigt som vi tänkt oss. Men åh andra sidan, hur roligt är det att räkna 566st choklad kakaor, eller 213 hundbajs påsar? :P Eller varför inte för den delen 578 pokemon figurer? Roligare kunde vi haft, men det var ändå riktigt skönt..

Somnade rikgt gött när jag kom hem och sov ända tills 12.30 idag. Tyvärr blev det inte en ledig dag idag som tänkt, fick jobba kvällen. Dock har det varit väldigt lugnt och skönt faktids, försökt lära mig lite mer grejer.

Nu ska jag njuta av att jag är ledig i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0