Min nya guldring

Gick upp till älsklingens farmor i går kväll som sagt, blev en varsin rulle och en himlans massa babbel. Satt där uppe och töla och ljög för varann så mycket vi orkade, som hon alltid säger, tills klockan var nästan 01, då var det dags att gå hem igen. Hur trevligt som helst. (klart jag tycker det som älskar att umgås med familjen/släkten)

Dock blev det varken Let's Dance eller något kort spelande, så tyvärr kunde jag inte briljera nånting med mina kort kunskaper :(

Fick en jättefin guldring av henne som en gång i tiden varit hennes. Herregud, blev helt paff när hon kom med den och bad mig prova och ville jag skulle ha den. Så söt :) tack så hemskt mycket, verkligen jättefin :D (kommer pict på den i möra eller nån dag när jag hinner, just nu sitter den på mitt finger :) )

"Dä ä int soa, å dä ä int koa, dä måst va ä ap"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0