Minnen och längtan

Jobbat idag mellan 07 - 12.30. Inte värst lång dag, men slitigt nog att börja så tidigt. Haft det rätt lugnt och harmoniskt på jobbet, skönt med förmiddagar.

När jag slutade åkte jag till stan och mötte upp Mallan och Mommo, som satt och roa sig medans Lina jobba, på Melkers. Blev en lätt lunch och en varm choklad till efterrätt, mumsigt. Fick på köpet träffa mina gamla arbetskollergor :P haha

Nu sitter jag hos mormor och tittar på korten sen Paris -07, vill verkligen tillbaka dit till dne underbara staden, shoppingen och alla tokigheter, hihi. HIttade även ett skönt sommarkort sen min kusins bal, ser lagomt brun och fräsch ut, trots att det är i början av sommaren.

Ska snart dra mig hemåt, BodyPump 19.30 jag tänkte jag skulle komma iväg på. Tidigt isäng blir dte iallafall, börjar 07.00 i morgon igen..

44359-324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0