Moore time baby

Chefen ringde i torsdags och frågade om jag kunde jobba igår mellan 07-15. Sure! Kunde dock gett vadsomhelst för att ha sluppit gå upp ur sängen igår, men ilala tvingad drog ajg mig ur. Kämpade mig igenom de där timmarna på jobbet, som gick rätt fort faktids. Fick lära mig ytterligare en massa grejer och det är kul :)

Innan ajg skulle gå hem ville chefen prata med mig. Opps, shit tänkte jag, va har jag nu gjort? Men nej nje då var det inte. Fick en glad nyheten att hon är jättenöjd med mig och ville ge mig en ny anställning från 1feb. Så komer då jobba halvtid minst :D Känns jättekul, varit där i 2 vckor typ och får redan mer. Hihi

image319


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0