Nyårsafton

Började kvällen med att fixa god mat, eller älsklingen gjorde det :) mumsigt! Sen satt vi en stund och funderade på vad vi skulle göra, beslöt oss ganska fort för attvi bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Blev dock lite ändrade planer för min del. Var upp till älsklingens farmor och hälsa på en stund. Blev självklart lite Guitar Hero lirande med en Likör 43 med mjölk i högsta hugg när vi kom ned igen :D

När Dreas kompis kom hit och de skulle se på film orkade inte jag bara ta det lugnt längre, utan gjorde mig snabbt iordning och drog till Lovisa. Kände att jag ville dit och säga hej då till de budar som drar iväg mot varmare breddgrader i 3 mån ikväll.. Kommer sakna er tjejer!

Det var iallafall en trevlig kväll, dock saknade jag ju älsklingen på tolvslaget.. men nångång måste man göra olika saker också. Det var värt att träffa alla tjejera också..

Älsklingen och hans vän hämtade mig vid 03.30 inatt och då blev det direkt lite mer Guitar Hero spelande, som självklart inte gick nått bra :P Fan vilket nörd jag blivit på det.. haha

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0