och så försvann ledigheten..

En dag av fyra blev det ledigt. EN! Fan vad jag är dum som inte kan säga nej, men vill ju jobba också. Dock bara det att jag verkligen behöver få andra saker gjorda än bara jobbet, och det skjuts tyvärr åt sidan hela tiden. Var iallafall duktig och sa nej tills i morgon kväll, tänker inte missa en skön kväll med brudarna på fabriken för att jobba kvällen när jag ändå fick dagen, no way!

Blir inte möe jobb på Fabriken i Februari månad, men det känns ganska skönt. Har nog blivit lite väl mycket jobb där på sista tiden, kanske inte så konstigt med tanke på allt. Kommer väl från och med nu sitta hemma och längta dit varje helg i stället ;P haha

image329
En del av El fabricos garderobos :P

Skön dag idag, dock inte direkt njutit av att varit ledig. Träningen tog hårt på min kropp, var helt slut redan efter uppvärmingen. Inte heller det några konstigheter då jag inte riktigt fått tagit igen sömnen sen under helgen. Och förresten, när fan ska jag få tid till det? Jobbar numera 8 dagar i rad från i morgon.

Nemas solning heller idag, var allt för ansträngande, och det var vi helt eniga om båda två! Istället fick jag mig frulle och tänkte vara snäll och styra käka på e.m, men slapp det också :D Jag har det bra jag!

Har hunnit med lite mys med Lovisa och Mallan nu på kvällen. Blev tyvärr hem rätt tidigt, då jag är sjukt trött. ska bara blogga klart nu sen direkt sova. Inte kul att börja 07.00 på morgonen!
Hoppas ni får en super resa iallafall Lovisa, och ta det lugnt och försiktigt..

FUCK! Insåg precis att jag inte har nån matlåda tills i morgon, det suger. Är relativt trött på att leva på smörgås på dagarna när jag jobbar faktiskt. Aja, en dag till får det väl gå.

Sova blir det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0