Shopping

Måndag igen. varför är det så ofta måndagar för?

Var till mamma i morse och fick mig frulle. Snikar'n det är jag, men hjälpte henne faktids med datorn och lite så. Anledningen var egentligen för att hämta mig en bil så jag slipper gå :P haha

Spinning blev de också, svettigt svettigt!

Fick tag i bilgöbben också så nu ska jag få min bil fixad, dock inte förens om 2 veckor, men ändå.. det är fixat nu i alla fall, inte illa!

Åkte ut til begrvik med mamma, kom därifrån med inte mindre än en ny rosa sport topp, två träningslinnen,, självklart lite rosa på bägge ;) En ny vattenfalska, träningsbyxor, ett par jeans. Allt var faktids väääääldigt behövligt, ii alla fall om jag får säga mitt.

Sen åkte vi till mormor för att snika igen, foood of course.

Resten av dagen ska jag bara ligga här i soffan och götta mig. funderar på att dänga älsklingen i lite Guitarr hero också, vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0