Slitsam dag

Ytterligare en dag på jobbet där det gått i ett. och då menar jag verkligen i ett från klockan 07 i morse tills klockan var strax innan 17 och Johanna fick gå hem. Dagen började dåligt då jag och Åsa anlände till jobbet och inte tog oss in på lagret? Dörren hade typ gått i baklås och var skev så det gick verkligen inte. detta i sin tur innebar att det inte gick att få full beslyning i butiken, vilket nästan alla kommenterade!
Sen fortsatte dagen i ungefär samma stil, allt gick mindre bra än tänkt :P

Direkt in till stan och möta upp Jenny för en fika. Lika trötta och tråkiga båda två så blev inte långvariga. Sprang snabbt in och letade nya träningsskor till mig, fann dock inga idag heller, stackars mig.
Tröstade mig med en söt Kjol i stället, kunde bara inte låta bli den, men efter idag var jag väl värd den också ;)

Ligger i soffan nu helt utslagen, blir sängen om inte allt för lång tid.. Inge direkt händelserik dag i dag heller faktids. Längtar tills i möra så jag får åka o träna :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0