Slut åkt..

Träningen idag var underbar, extra kul att det var väldigt många fler än vanligt. Dock trött som satan innan, men bara vi väl kom dit var det riktigt gött. La tom på 2 kilo extra, wow för min del där :) haha.
Direkt hem och duscha, käket framdukat.. hann självklart med lite korsord :P Sen direkt iväg till jobbet typ.

Hade en liten klump i magen innan jag kom dit, som alltid när jag får nytt jobb blir det så första veckan. Trots att jag trivs hur bra som helst, efter idag trivs jag ännu mer. Fått lära mig kassan och lite andra saker och det flyter på gör bra. Även fått schema för 13 veckor framöver, det är riktigt skönt.. då kan jag planera lite med jobb andra jobbet + att jag kan planera mitt liv lite mer. Hoppas ju dock det blir mer jobb än det jag fått även om det är en hel del :)

Ligger självklart i soffan nu och ser på One Tree Hill, vet att det är ett jävlans tjat om det, men är helt fast!

Även slut åkt med bilen från och med idag, snopp för de! Inte fått tillbaka älsklingens ännu, och nu måste jag in med min på verkstad om jag ska hinna innan ombesiktningen.. Svin kul. Får nog med andra ord hämta hem min cykel från Annicka i morogn, som jag ställt in för vintern. Lovar att om jag tar fram den nu så kommer det en jäkla massa snö, så var det förra året!

Nu ska jag inte babbal mer om min jäkligt händelserika dag här, för den blir inte mer intressant än så här.. tyvärr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0