Summa summaru av helgen

KAOS! Så beskriver man min helg med ett enda ord.
Det har gått i ett sen i Lördags morse tills idag när jag äntligen fick gå hem från jobbet. Lördagen hann jag verkligen ingenting, var på första jobbet från tidig morgon till kväll, hem och byta om och direkt iväg till nästa jobb där kaoset åter rådde. Tror dte förföljer mig?
Tidig söndag morogn iväg och jobba hela dagen igen, ingen lugn och ro där inte, fick ringa in en till för att hinna med nånting alls.
Hem och sova och iväg till jobbet idag igen, dock inte hunnit ikapp nånting. Hann mycket mindre än tänkt. Nu är det riktigt skönt att jag är ledig några dagar så jag kan ta igen all sömn jag missat under helgen.

Men jag klagar inte när det är dags för löning igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0