Svärmors kyckling

Eftersom älsklingen bara vaknade och tog sig in i duschen för att sedan återgå till sängen sitter jag här och roar mgi igen. Ska förska få tag i bilprovningen så jag kan få en kopia på senaste besiktningen, behövs ju om jag ska kunna lämna in bilen.

Nu ska jag faktids roa mig med annat, åka ut och handla. Jippie! Dock ett illa måste när både kyl och frys ekar tomt nu efter julen. Grönsaker ska det blir i massor, har längtat efter det i över 1 vecka men inte kommit till skott och införskaffat de.

Direkt hem sen för att tillaga "Svärmors Kyckling, Sambal oelek". Finns nog ingen rätt som är så god som den, verkligen älskar den. Hoppas bara på att det blir lika bra när jag gör det, efterosm jag inte har receptet (och tyvärr ej får tag i Annicka) får jag köra lite på fri hand.. Kommer förmodligen bli superbra ändå, vad annars? :P

Nej måste kila nu, kom en söt sjukling och tala om att han var jätte hungrig nu, och det är jag med faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0