Tråkiga januari väder

Tur att det är sista januari idag. Äntligen känns det lite ljusare och det går mot våren. Eller nåja, men det är iallafall februari i morgon, och det känns riktigt bra.
Ute är det riktigt skit väder, blåser en massa och nu har det börjat regna också, tråk!

Working mellan 07 - 15, gick relativt fort. Tråkigt att Lars gjorde sin sista dag idag.. men sånt är livet.
I morgon börjar min nya anställning kan man säga, känns kul. Även om det inte kommer märkas ett dugg. Idag är dag 1 av 8 avklarad, även det är positivt.

Åkte och hämtade ut min bil direkt efter jobbet, pffjooo 3000:- borta. Åh, vad det är kul när pengarna bara flyger iväg. Min snälla kusin hjälpte mig köra bilarna fram och tillbaka typ.
Slängde mig sen i blåsten på cykeln och bort till Annicka. Nu ska fanskapet få stå där tills det är vår på riktigt! (säger jag nu iallafall!) Vill inte ha den här hemma, för då kommer det bara mer snö + att den blir kass som efter förra vintern..

Nu ska jag göra mig i ordning. Ska iväg till jobbet (fabriken) strax och käka Asiatisk Buffé med brudarna. Den är riktigt god också, jag och Sofia tjuvade ju lite för 2 veckor sen.
Hoppas det blir en riktigt trevlig kväll, även om det blir ganska tidigt hem och i säng också för den delen.

Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0