Utvilad

En slitig dag på jobbet igår som började med att jag försov mig 10 min, typskt! Men kom iallafall dit efter 4h sömn. Dagen givck relativt fort och vi gjorde om i butiken en massa. Jobbade över en timme som kändes som typ 3.. ville verkligen bara hem och sova.

Väl hemma slänge jag i mig en macka sne var det dags för Victoria's Secret Fashion Show. Så kul ohc se deras helt galna kreationer :) Dock somnade jag tio min innan det slutade, hade ju iofs bestämt mig för att sova direkt efter.. Sprang in i sängen och somna de om igen vid tio över nio typ. verkligen välbehövligt efter att ha sovit ca 4h per natt 3 nätter i rad. Vadknade lagomt pigg och utvilad vid nio imorse :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0