Vitt på backen

Åter igen en morgon då man bli väckt av telefonen. Dock inte min denna gången utan älsklingens. Hans chef ringde och tala om att de ska ut och skotta, tydligen snö ute. Fan tänkte vi, vinklade persiennerna och insåg att det hela var sanning. Det är ju det jag säger, så fort jag hämtar hem min cykel så blir det snö! Så den åker snart tillbaka hem till Annicka så kanske vi inte får nån mer snö, för där ska den få stå tills det verkligen är vår!

Tycker synd om min snygging som är genom förkyld och ska behöva ut i kylan hela dagen, förmodar dock att han efter lunch befinner sig hemma i sängen.
Fick kliva ur och skjutsa han till jobbet då jag behöver bilen idag har jag bestämt, tänker knappast gå till träningen när det snöar.

Väntar på Annicka nu, solning på G. Om orken infinner sig för nån av oss, känner inte direkt för att sola, men vi får se. Spinning idag iallafall, kul. Känns som jag bara varit på Pump senaste 10 ggr, men så är det ju inte..

image328

Så länge det inte är så här mycket snö så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0