1 vecka

Det är en hel vecka sen jag bloggde på "riktigt" sist och som sgat det har hänt en hel del sedan dess.

Började onsdagen jobb, hem snabbt som bara den o slänga sig i duschen. Ned til stan o kolla in RIX FM som var i stan. Inte bara vi som ville se, utan typ halva stan. Mysigt sådär med lite folksamling. Haha
Gick o fick oss lite mat och den helt plötsligt skulle vi på Sommar Plaza. Premiär för min del, även en nykter sådan. Lovade ju pöjkera att köra bil ned så vi slapp det problemet hem. Riktigt trevlig kväll och jag som tyck't folk överskattat Sommar Plaza, tar det tillbaka. Kvällen innehöll allt som en utgångs kväll ska, förutom alkohol för min del då. Bra musik, mycket folk, bråk på dansgolvet och drinkar i luften. Haha!


Anders Johansson - RIX FM


Dreas vänner är inte fullt normala :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0