17 dagar kvar..

Nedräkningen har börjat. Som vanligt när det närmare sig min födelsedag. Jag verkligen älskar att fylla år. Det är liksom min dag på året. Spelar ingen roll hur gamal jag bli, kommer förmodligen alltid känna så här. Ungefär som md julen, den är också speciell! (älskling förstå det nångång :P)
Iår är även första gången i hela mitt 21-åriga liv som jag kommer jobba på födelsedagen, men det lär jag väll inte dö av. Det är ju en lördag vilket bara innebär några timmar.

Men bara så ni vet, om 17 dagar är det min dag.. ♥


Konstigt att jag älskar denna dagen, eller att fylla år på sommaren? ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Hihi och ja har tio dagar te ja fyller år=)

2008-07-03 @ 13:54:34
Postat av: Johanna

Sara: jag veet, men sne är ditt roliga över :P haha

2008-07-03 @ 22:13:57
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja o sen börjar ditt roliga=)

du tösa tack för sist!!!

Ska te bergvik o söka jobb ja=) hehe i alla affärer typ=)

2008-07-04 @ 07:38:57
Postat av: Johanna

Sara: ja det gör det ;) lycka til idag..

2008-07-04 @ 11:13:33
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0