Dagen efter

Åh vad drygt det är egentligen att ödsla bort en av mina få lediga dagar på att vara bakis. Senaste ledigheterna som varit 2 dagar har jag slöat bort den andra. Men man måste ju leva lite också.

Åkte hem till svärmor när jag vaknade och fick mig frulle. Var tänkt att vi skule sola men när vi väl var klara så var det ingen sol längre. Satt väll 1 minut max. Drygt! Istället fick det bli gos med min kisse och en SE&HÖR på altanen.
Mat serverad fick jag också, underbart gott var det. Tom efterätt iform av jordgubbar och vaniljvisp. Hur gott?
Sen var det tillbaka i samma banor, med kissen och SE&HÖR. Kan inte påstå att jag försökt eller velat göra så mycket annat, eftersom jag mått som jag förtjänat. Detta trots resorben som jag tog i natt.

Älsklingen kom o hämtade mig så jag fick åka till Johanna o hämta min bil. När jag kom till henne stod den galningen (observera på bakfyllan!) och bakade. Hugo du är allt lyckligt lottad :P haha! Med andra ord absolut ingenting jag skulle göra. Sorry Älskling.

Hem med bilen och på med mjukiskläder, längtat hela dagen. Åkte tillbaka till Annicka för att hämta cykeln. Men tvingade med henne ut på "våran" runda innan jag tog mig hemåt. det var sjukt skönt. Var hur längesen som helst jag motionerade känns det som.

Nu ska jag snart krypa ned under täcket. Jobbar ju i morgon igen, vill inte när älsklingen har semester, men måste..


Kommentarer
Postat av: pamp

Visst blev du allt lite impad av mig idag johanna ;-) nu får du allt skämma bort Andreas också ;-P haha!

2008-07-17 @ 22:55:36
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pamp: ah minst sagt! Men du glöm det :P haha

2008-07-18 @ 19:36:46
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0