Filmer

Laddar ned en herrans massa filmer just nu. Eftersom älsklingen åker på mini-semester med grabbarna i morgon och jag har lovat svärmor att passa kissen, eftersom de också åker bort samtidigt, så behöver jag lite tidsfördriv på kvällarna. Mörkrädd som ajg är och knappt vill vara själv hemma i våran lägenhet så vill ajg inte tänka på hur dte kommer bli i deras hus. Har vart det en gång tidigare själv, och det var inte mys.. fast det var ju iofs. på vintern och då är det ju mörkare ute.
Jag har ju iallafall rocco som sällskap.. och alla filmer då ;)


Han ser grymt farlig ut, visst?

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe såg din man på skutberget!!! Tror dock inte han kände igen mig, men ja sa iaf hej:P

hoppas du har de gött i värmen.. kram kram

2008-07-26 @ 18:27:05
URL: http://sarawiik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, lyllosar som kan vara där ute o götta er :D

Själv får man slita i värmen, men i morgon då jäklar!

2008-07-27 @ 23:30:48
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0