Filmkväll

Var't hem en snabbis och hämtat mina inlines + lite arbetskläder. Upp till älsklingens farmor och hämtade hans arbetsbyxor och fika lite. Slängde in filmen vi hyrde i går och hyrde i stället en ny, finns inte mycket annat att göra en sån här grå söndag.

Lämnade en klänning jag köpte i London hos mormor också, dragkedjan var ju pajj :( Och jag verkligen älskar klänningen så den måste bli iordning nu.

Nu blir det mer film, hoppas det är nått bra på tv. Har ju redan hunnit sova en stund så nu kan jag nog hålla mig vaken resten av kvällen för älsklingens skull.

Nu kom de en kisse och slängde sig ned framför datorn, så nog dags att ställa bort den och gosa lite istället.



"Det vackraste man har det sätter man på bordet" - Det säger hans Mamma

Kommentarer
Postat av: sara

Gud så fin katt.. vill bara gosa när ja ser honom på bild.. =)

2008-07-11 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0