Födelsedagen 080719

Blev en lugn födelsedag iår.

När älsklingen kom hem fick jag presenten och en ros. Jag som verkligen trodde han inte hunnit med att köpa nått blev så glad att jag började grina. Fast det gör jag alltid när jag får present eller blommor av honom ;)

Åkte in till stan och käkade. Hamnade på Score då deras erbjudande i går lät ljuvligt gott, och så var det. Satt där och myste tills vi frös och beslutade oss för att ta en mysig promenad i solen runt om i stan istället.
Avslutade med att åka hem och gosa i soffan med en bra film. Ungefär så jag tänkt mgi dagen eftersom jag skulle upp i tid idag.


Nej, självklart fick jag en röd ros, denna fick jag av nån i släkten/familjen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0