Föööödelsedag

Hipp hipp hurra för mig! Idag är det ju min födelsedag.

Hittills har jag spenderat den på jobbet och i duschen, inte hunnit med så mycket annat.
Blev uppvaktad på sängen i morse med frukost av älsklingen. Det är ett måste när vi fyller år. Var dock inte lika pirrig i magen längre, vad har hänt? Kanske jag gått och blivit mer vuxen under natten? Näää knappast!
Oj nu pirarr det, ahha!

Söta Anneli på jobbet hade seriöst gått upp klockan 8 i morse för att baka tårta åt mig, gullonge! Grymt god var den också. Det värsta nu är bara att jag måste baka en när hon fyller år eftersom vi båda jobbar då, och jag som suger på det!

Tänkte åka till mormor en sväng nu till älsklingen kommer hem från dopet. Vill inte vara hemma själv på MIN dag. Vad då älskar födelsedagar? Tyvärr blir det inget speciellt firande idag iom dopet + att mamma jobbar. Så jag får spännt vänta på mina presenter tills nästa söndag. Men det gör ingenting, det känns som två födelsedagar ist. då :D

Tack alla goa för Gratulationerna överallt på mobilen, facebook osv.

Idag är jag glad, för det är MIN dag..


Sånn här tårta vill ajg ha nästa söndag när jag ska firas ;) Mormor?

Kommentarer
Postat av: therese

Grattis i efterskott =D

2008-07-20 @ 17:37:21
URL: http://tirrens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Therese: Tack vännen :D

2008-07-20 @ 18:00:38
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0