Free friday

Eftersom jag var ledig igen i fredags tog jag med mig mamma och lite picknick ut och sola. Dock hann vi inet vara där länge innan dessa jävla molnen kom. Vi lyckades tom somna bägge två så då var det dags att åka hemåt i stället.

Åkte bort till Saris med alla klär hon ska hjälpa mig med. tror mina två aldrig använda klänningar kan bli riktigt bra. Sne var det typ bara massa jeans som måste sys in. Tack för hjälpen Sara!

Provkörde bilen också, eller vi fick testa en volvo S40. Var lite skönt då den bara gått 7,5km. Men eftersom vi gärna jämfr alla bilar med svärmors Audi lutar det nu åt at vi vill ha en Audi i stället. Velpelle 1 och 2 det är Andreas och Johanna. Haha, men man ska ju inte förhasta sig med ett bilköp.

Direkt vidare och hämta lite skräpmat, myste med älsklingen på "våran" brygga i älven. Riktigt mysigt i kvälls solen. Kom värsta söta ankfamiljen o bara njöt bredvid oss. 

Kvällen slutade i utgång, vilket inte alls var meningen. Mötte upp två vänner till älsklingen för att åka ned till stan o ta nån öl/cider, som helt plötsligt blev en del drinkar på Harrys. Varför känner jag mig alltid yngst där inne? Tur jag har min man som skyddar mig. Riktigt roligt var det trots att vi hamnade där :)

Förresten blev jag förvånad över Arenas uteservering. Vi ville ha bord och såg ett som vi peka på. Till svar får vi: "ska ni äta? Vi har mattvång på uteserveringen ikväll." Nog för att personalen suger och vi aldrig lär oss utan ändå går dit, men mattvång? Det fick bli en efterrätt iallafall.. konstiga "regler".



Den såg snyggare ut än denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0