Garderobsrensning

Tycker jag har det stup i kvarten. Men idag har jag faktiskt gjort det på riktigt, eller håller på. Hittills har jag fylt en svartsäck med kläder och skor som bättre behövande ska få. Har inte ens tänkt att kanske, kanske utan kläderna har bara åkt rakt ned i påsen. Det känns så skönt. Dock har jag en hel del kvar innan jag är helt nöjd. Måste få ned alla kläder jag faktiskt använder i lådorna innan jag kan vara helt stolt. Älsklingen är iallafall stolt övermig att jag slängt 5 par skor på en dag :)

När jag ändå är i rensar tagen så åkte det ut en herrans massa tallrikar och glas som vi inte behöver. Har ju köpt nytt så det räcker med det och ingenting mer, blir bara en massa mer disk..


De rosa är det jag har nu, men funderar på att skaffa även de gröna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0