Girls night out

I torsdags blev det en riktigt tjejkväll med mina bästa. Eftersom mian svärföräldrar var o roade sig på Kusten och vi passade katt och hus passade vi på att grilla o mysa på deras altan. Grillmästare som ajg är gick det rätt bra. Intogs en del alkohol och det var tjatter i vanlig ordning. Pamp lyckades kläcka bra saker som Emma totalt tolkade helt fel.
Vi slogs rätt lite med myggen, men det var det värt för Jonnas skull :)
När vi tröttade på dem tog vi en taxi till ankna. Mindre folk än minst, men som sagt.. vi behöver ju bara varndra. Eller jag, jag åker ju hem jag. Haha, Chaffisen tyckte det ät bra!

Hur kommer det sig att en himlans massa folk flockades runt vårat bord? Värmlänningar som vi är, eller inte Emma då, men resten, så kanske inte så konstigt!

Tack tjejer för en riktig super kväll. Favvo i repris i morgon!











Så jävla skönt med bästa vänner som kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0