Händelserik fredag

Vaknade lagomt mör i huvudet i fredags, men som alltid har jag mig själv (och mina vänner!) att skylla. Hasade mig tillslut ur sängen efter att ha gosat med kissen alt för länge. Tänkte ta mig till träningen, men den fick återigen stå över. Åkte istället iväg till mitt gamla jobb som ringt mig flera gånger under förra veckan för att se om jag var intresserad av extra jobb. Snäll som jag är sa jag ja, men naturligtvis är jag ju det också :) Alltid bra med mer jobb och pengar.
Så det blev en skakig resa i bilen (ihopp om inga poliser) dit och lämnade in schemat för Augusti så de vet hur jag jobbar på nya jobbet.

Hem och däckade i soffan återigen med kissen. Och där låg vi tills älsklingen kom hem. Då var det dags för den där resan till Nykvarn för att titta på våran ev. nya bil. Sagt och gjort vi var där nabbt eftersom ajg sov mesta dels, provkörde bilen och tittade osv. En timme senare var vi på väg färifrån.. i varsin bil. Vi var nu ägare till en svart Audi A4 2,0T FSI Quattro med sportpaket (om det säger er något). Vi var så nöjda och belåtna bägge två på vägen hem, och shit vad bilen gick.

Hur skönt dte var att få gå o lägga sig på kvällen ska vi inte ens disskutera, slocknade direkt vi kom hem.

Bild får ni en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0