Inte så kaxig

Jag som älskar att åka karusell är inte så jävla kaxig idag efter att ha läst det här nyss på aftonbladets hemsida. Jag blir ju som ett barn på julafton när jag är på Liseberg eller andra nöjesparker.
Visst att man har läst om många olyckor i karuseller, men det brukar inte vara i och då blir jag heller inte lika skärrad. Men nu när det är på det stället i Sverige där jag har absolut roligast på sommaren.Säger som min vän Johanna gjorde i sitt inlägg idag, kan inte beskriva min magkänsla just nu.
Jag kommer nog framöver tänka mig för både en och två gånger innan jag sätter mig i en karusell igen.


Uach, fy vad hemskt! Tur alla klarade sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0