Matlåda

Blev ingen provkörning av bilen, får ta det senare i veckan. Tur för mig, får jag testa ändå. :)
Pratade med nått pucko där borta som jag tyckte var helt otrevlig och knappt ville svara på våra frågor iom att vi pratat med en annan säljare tidigare. Tack för den typ! Jag blev arg och åkte därifrån.

Bergvik blev en snabbis, kollade på tv och införskaffade lite mat, sånt sägs vara rätt bra att ha hemma. Så nu ska jag ställa mig och göra matlåda tills i morgon och på torsdag. Får bli något så fantasilöst som samma mat båda dagarna, orkar verkligen inte göra olika.

Ser på Brudens far nu, den är så där fjantigt amerikans så jag sitter med tårar i ögonen. 
Tänkte hinna med en inlines runda också, då jag fortfarande inte kommit ut på en promenad idag. Älsklingen ligger redan här bredvid mig i soffan och sover, så kul är han just nu.


Då min dag kommer vill jag också att min Pappa ska leda mig fram till Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0