One of two

Så har den första lediga dagen av två redan passera. Ingenting speciellt vettigt har jag fått gjort. Eller ska inte ljuga, har iofs offrat nästan hela dagen på att faktiskt städat här hemma. Iom att jag ska vara kattvakt åt svärmor o Peter ons-lör och älsklingen åker bort samtidigt så var idag enda dagen vi kunde städa på, för i morogn ska det förhoppningsvis bli strålande sol. Vill ju ha det städat när det blir kalas till helgen :)

Kom till och med i väg till gymmet när jag vknade. Trodde det var spin 30 men det var tydligen 45, död som en sill klev jag av cykeln men ack så gött det var.

Bergvik hann vi med en snabbis, kollade efter nya hjul till inlinsen. Men de jag vill ah var iprincip lika dyra som et par helt nya, så det kan tänkas bli det jag önskar mig tills på sön istället. Hoppas älsklingen kommer med ett par så jag fortfarande kan önska mig en kamera av mamma o pappa.

Älsklingen är på Bio nu, och här ligger jag i soffan med regnet utanför fönstret, kul! Allt på tv:n suger just nu så en film ska laddas ned..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0