Regnig Söndag

Vad trött jag är på allt regn. Mqn har ingen lust att göra speciellt mycket efter jobbet när regnet bara öser ned. Vaknade betydligt senare än jag tänkt mig i morse, nämligen 5 minuter innan jag skulle börja. PANIK iväg till jobbet. Jag som hatar att starta dagen så, men vad gör man?
Tiden gick rätt fort och det gick ganska bra idag, även om jag hela tiden stod o tänkte på att ajg ville hem o bara va :P MIn ksuin med familj var inne. Deras lilla söta Emelie är så go, och vad hon växer.. jag som inte ser hene så ofta. Snart är hon hela 1år också :D

Väl hemma var det in i duschen o iväg o införskaffa tacos grejer sa älsklingen och han vän. Sagt o gjort nu har vi ätit underbart gott. Lyckas alltid äta mig illamående mätt av tacos på nått vänster, onödigt som få, men gött :D

Vill ut och gå eller åka inlines, men ingen lust då det som sagt regnar ute. Funderar på att åka ut till bergvik o se om de har nya hjul till mina inlines på OBS, jämt i brist på annat.

Ska iallafall spela lite wiifit nu o senare i kväll blir det Kung Fu Panda, tror den är riktigt bra.

Kul med söndagar, nää.. men satans skönt. Nu r jag ledig i dagarna två.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej=) måste ju önska grattis i efterskott, verkar som du blivit firad och sådär ju=) mys de!!!

Kram på rej

ps- ja älskar också födelsedagar:P

2008-07-21 @ 07:42:09
URL: http://sarawiik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara: Tack vännen :) Grattis i efterskott själv.

2008-07-21 @ 20:40:11
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0