Ringa runt

Visserligen trivs jag med att prata i telefon. Så fort det ringer på jobbet är jag först att svara, alltid jag som svarar hemma o i mobilen kan jag prata hur länge som helst.

Men har nu sen jag kom hem ringt runt på lite bilar. Det är alls inte lika roligt, eftersom jag inte vet riktigt vad det är jag vill ha reda på. Min man är för feg för at ringa, eller helt enkelt för mesig för att ens fråga saker o pruta ska vi inte prata på. Förlåt älskling, men det är ju sant ♥

Förhoppningsvis åker vi iväg och kollar på en bil på fredag, ännu mer förhoppningsvis så kommer vi hem med bilen också. Det beror lite på. Ska rådfråga lite mer innan vi bestämmer oss för att ringa killen igen. Set en på närmare håll här i värmland, men den är ett år äldre, nästan två och nja, men den är ett alternativ.

Bara hålla tummarna att vi kan få pruta lite till med han, för det ska man på bilar :)

Det här betyder med andra ord, ingen ny Volvo. Det känns faktiskt rätt bra. det är en Audi vi kollat på längst och det är det vi lockas mest till, så då är det en sån vi ska ha..

Kommentarer
Postat av: pampilampi

Onsdag here we come ;-D

2008-07-12 @ 17:32:21
URL: http://pampp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0