Sista dagen som 20-åring

Sista dagen som 20-åring idag, ja. Dags att vandra vidare i livet nu.
Nada kalas i morgon eftersom ajg jobbar och älsklingen ska på dop när jag slutar. Så det får bli mys bara vi två på kvällen och nån god restaurang. (tyvärr har "våran" sommarstängt)
Firar med familjen/släkten nästa söndag i stället.

Ja, jag är lika pirrig i magen som alla andra år. Helst vill jag vara hemma hos mamma nu och få höra samma historia jag hört varenda år, springa in och väcka henne 01.09 för att tala om att jag faktiskt fyller år på riktigt då. Kalla mig barnslig, men tha't me.

Blir svårare och svårare för varje år att komma på nånting jag önskar mig. Vill helst inte ha nånting, men de protesterar när jag säger så. Inte så konstigt kanske, en annan är likadan. Men de blir väll en överraskning istället, får se vad de hittar på :)

Nånting jag verkligen skulle behöva är en sån här Clocky som på bilden nedan. Vet inte vad som hänt med mig, men jag är så trött på morgonen ibland så jag aldrig vill kliva upp. Det är inte likt mig, jag har ju varit värsta morgon pigg sista åren ju..


Kommentarer
Postat av: Kassem

graaaaaaaaatttiisss Johanna =)

2008-07-19 @ 03:29:34
Postat av: Johanna

Kassem: Taaaack :P

2008-07-19 @ 16:46:16
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0