Typisk svensk sommar

Det är lördags kväll och jag sitter faktiskt hemma, eller hos svärmor för att vara exakt. Är frå idga och en vecka framåt kattvakt, igen. Så skönt att vara här, speciellt på sommaren. Komma ifrån lgh ett litet tag :) Att få mysa med min älsklings katt i en vecka njuter jag massvis av också.

Skulle egentligen gått ut idag, men efter igår finns det ingen ork alls till det. Skönt med en hemma kväll i trevligt sällskap. Käkat gott o sett på film, bara tagit det lugnt. Man behöver det ibland.
Åskan och blixtarna även regnet för dne delen gjorde också att utgångs suget försvann rätt ordentligt.

Legat på skutis på dagen o myst. Men tyvärr gjorde molnen oss sällskap efter nån timme. Så precis när hela ligan gick en frisbee rnda och sara kom ut och joinade mig försvann solen. Vi lär sett helt störda ut när vi satt i varsin solstl med handukar över oss. Men det blåste ju kallt. Är det typiskt eller vad?

Nu tänkte jag ta med mina två män upp och sova så jag kommer upp i tid i morgon. Snart väntas en vecka med jobb sex dagar av sju. Ska bli mäkta roligt. Hoppas på pissväder hela veckan, orkar inte med värmen inne på jobbet annars.


Sånt här väder är rätt mysigt, om inte annat jäkligt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0