Våran pärla

Nu är våran bil hemma igen. Åh vad sönt det känns att allt är som det ska med den, och det som sagt inte var några större fel. Hann även med att införskaffa ett lackstift så vi kan fylla i stenskottet å huven som jag stöööör mig på.
Nu går bilen som "ett spjut" igen.. om inte bättre. Haha

Jobbet gick otroligt dåligt. Inte varit allt för mycket folk heller då, men ändå. Sånna dagar gilllar jag verkligen inte. Tänkte jag skulle fått på mig inlinsen efter jobbet och tagit mig ut på "min" runda, men inte ens kommit så långt. Fastnade framför datorn och en film Dreas och hans vänner hyrt.
Har även hunnit med att dänga dem i kort, kaxige pöjkera. Haha

Nu är det läggdags. Ledighet i dagarna två nu. Imorgon är dte tjejmys hos Johanna med utgång, lääängtar som satan. men ska hinna med en del på dagen, om jag orkar. Har en känsla av att dagen kan bli ganska slapp :P

Tänkte mig ett bildmaraton typ i morgon eller så, så håll tillgodo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0