Vilken lättnad

Var och lämnade in bilen tidigt i går morse. Kom dit och fick reda på att vi hade nån garanti vilket gjorde att ahn kunde ringa dit en lånebil åt oss på en gång. Denna garantin gjorde även att våran bil skulle få "förtur" in på verkstan. Något glada och lättade efter att ha fått mer info om garanti och lite så åkte vi därifrån. Dock fick vi "bara" låna en audi A3. Hemskt! Haha, så snäll han vi lämna bilen till.. "Tyvärr har vi ingen A4 just nu, går dte bra med en A3 ist.?" Som att det skulle varit världen grej, vi hade inte ens räknat med en lånebil.
Mormor fick sig ett celebert besök och jag fick klaga av mig lite över en frukost innan jobbet. Även lunchen fick jag äran att tillbringa hos henne. Aldrig fel med hennes mat vill jag lova.

Hur som haver när jag kom hem fårn jobbet fick jag ett glädje besked. Det var inget större fel på bilen. De hade fixat det och vi skulle få komma och hämta den när vi hade tid, utan kostnad. Tack för det! Jag som gått på jobbet och sett tusen lapparna bara flugit förbi på ingenting. Hade varit sådär kul att slönga ut en massa pengar på en, för oss, ny bil.

Så igår kväll var det glada miner här hemma igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0