Wii fit

Skön sovmorgon i morse. Trodde jag började 9.45 men visade sig att dte inte var förens 11 så jag somnade snabbt om. Kom iväg till jobbet och äntligen hade vi fått in Wii fit. Som jag längtat. Smarta jag köpte det aldrig när det kom utan skulle bara vänta en stund. Nu har det varit slut i hela norden typ hur länge som helst. Men som sagt äntligen fick vi in på jobbet och jag införskaffade mig ett omgående. Älsklingen fick nöja sig med Diablo II och expantionen typ. Men han är nöjd, det han ville ha så :)

Dagen bästa har iallafal varit lunchen ute i solen med Anneli, enda solen vi fått oss idag.. nästan.

Nu ska jag koppla in allt vad dte nu innebär med wii fit, sne slänga på mig inlinsen. Efter det kan ni nog själva lista ut vad jag ska syssla med i kväll. Jippie!!


Hoppas verkligen det lever upp till mina förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0