Äntligen

Dags att sova nu, äntligen kommit hem från jobbet. Var rätt kul att jobba, men tiden gick ganska segt som alltid när det är dåligt med folk.

Har en liten undran. När ska folk lära sig förstå att bara för man gått på samma skola i massa år så behöver inte det betyda att man känner varandra. Jag hade ingen som helst lust att vara så snäll som jag var idag. Till vilken nytta liksom? Egentligen brydde jag mig inte alls, men jag har u så svårt för att säga nej eller vara elak, men tro mig, jag försökte men gav tillslut med mig. Men tills nästa gång, vi känner varandra inte och jag har faktiskt ingen anledning att vara snäll mot folk ajg inte bryr mig om.
Oh vad hård jag lät, kanske skulle behöva vara det i fler situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0