Årets första dopp

Herregud, när badae jag senaste så här sent på året för första gången? jag som alltid brukar vara ute i mitten av maj eller så, men åandra sidan det har ju inte varit väder för't.
Älsklingen kom in på jobbet och retades med att han badat på sin lunch så jag kunde ju inte vara sämre utan vi åkte ut efter jag slutat och tog oss ett kvällsdopp. Jäkligt skönt trots att det blev lite små kyligt i luften så sent som vid 21-tiden.

Jobbat hela dagen också. Blir bara roligare ju mer tiden går. Klarat att sälja en hel del saker helt själv, och dår blir man extra stolt. Trodde aldrig jag skulle klara mig så bra för att vara andra dagen som jag faktiskt gjort..
Visst är det vissa saker man glömer lite här och var, men det är ju extremt mycket att tänka på, inte konstigt att man glömmer.

Nu är det läggdags, känner att huvudet behöver vila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0