Blåsigt på skutis

Åkte ut till skutis när vi vaknade i morse. Varmt och skönt, la oss på en klippa som vanligt. Tog inte mer än en timme förens det låste hur mycket som helst. Skönt först tyckte vi, men efter en stund blev det kallt. Jag tom skakade tänder när vi var i vattnet, som var varmare än blåsen i luften faktiskt..
Efter några timmar blev det för kallt för oss så när Andreas åkte från skutis till fotbollen mötte jag upp svärmor där ute för en runda på Bergvik. kändes så där snyggt o komma direkt fårn badet (men det var vi absolut inte ensamna om!). Men lite shopping blev det, men nej inte för min del :)

Åkte hem till Annicka o la oss i deras trädgård där det blåste lite mindre iallafall. Men även där blev det lite för småkyligt. Mat serverad klagade jag dock inte på. Satt sne på altan och njöt av att det var vindstilla och skönt där med min bok tils jag nästan somnade och lallade hem i stället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0