Blöt måndag

Ute regnar det, oskade nyss eller så var det nån i huset som trillade ganska hårt i golvet. Jag myser ganska mycket över regnet faktiskt, känns skönt att jag bara akn vara ine idag utan att ha ångest. Sen är regn mysigt också för dne delen. Nee, det var ingen som trillade i huset, det bullrar ute, mys!

Nyss varit hos tandläkaren. Gick lika bra som vanligt, och blev lika dyrt som förra året. Varför ska dte kosta att gå till tandläkaren för? Bara betala och vara glad :)

Nu ska jag ringa til svärmor och se om jag kan få mig lite frukost och få med hene till träningen sen. Inte varit på gymmet på säkert en månad, verkligen dags nu. Speciellt eftersom det är riktigt vara inne väder ju.

Mysig måndag i regnet hörrerni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0