Dålig dag

Idag har varit en riktigt dålig dag för min del. Sålde inte alls mycket, tiden har gått sakta och tack vare det fina vädret knappt några kunder. Sånna här dagar är tråkiga i jobbsyfte, annars helt underbara. Iofs ganska bra då jag hunnit med att lära mig en himlans massa mer.

Mötte älsklingen på parkeringen när jag kom hem, dock blev det inget följa med ut och bada för min del. Kände inte alls för det. Istället lockade inlinesen och iPoden betydligt mycket mer och det fick bli en runda.
Kom hem lagomt till färdig grillad kyckling med potatisgratäng.. eller nästan iallafall. Inte fel alls.
Tillochmed varit så duktig att jag gjort iordning en matlåda tills i morgon. Nu skulle en sallad bredvid sitta perfekt..

Nu är det viktigt att se dubbelasvnitten av Lost här hemma, men jag tror nog att jag ska ta kvällen snart med min bok, Lost är inte min grej.



Inte riktigt så här smarrig blev våran grillning, men nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0